VRÁTENIE, VÝMENA, REKLAMÁCIA TOVARU

V PRÍPADE VRÁTENIA, VÝMENY A REKLAMÁCIE VŽDY NAJPRV VYPLŇTE TENTO FORMULÁR.

VÝMENA TOVARU

Nesedí vám veľkosť alebo sa vám nepáči farba? U nás môžete tovar vymeniť ZADARMO cez Zásielkovňu*.

▶︎ *Výmena ZADARMO cez Zásielkovňu je možná do 14 dní od prevzatia objednávky pri produktoch v hodnote nad 1000 Kč (50 €) a viac.

▶︎ Výmena ZADARMO cez Zásielkovňu sa vzťahuje iba na prvú výmenu tovaru v rámci jednej objednávky.

▶︎ Výmena ZADARMO cez Zásielkovňu sa nevzťahuje na objednávky, pri ktorých uplynulo viac než 14 dní od prevzatia zásielky, na produkty s cenou pod 1000 Kč (50 €), ani na spodnú bielizeň, krmivá, výživové doplnky, kozmetiku, knihy, potraviny a produkty, ktoré vážia viac ako 5 kg alebo majú dĺžku jednej strany nad 70 cm.

Postup výmeny tovaru:
Je potrebné vyplniť formulár, ktorý nájdete TU, a ďalej postupovať podľa jeho pokynov. Vo formulári uvediete produkt, za ktorý si prajete pôvodný vymeniť, a vyberiete pobočku Zásielkovne. Objednávku na nový tovar vytvoríme za vás.

Ak si prajete vymeniť tovar v predajnej cene pod 1000 Kč (50 €), najrýchlejší spôsob je vyplniť formulár na vrátenie tovaru a následne vytvoriť novú objednávku.

Pokyny k zaslaniu tovaru späť k nám cez Zásielkovňu (Packeta)

  • Tovar zašlite cez Zásielkovňu (Packeta). Tovar dôkladne zabaľte, vrátane pôvodných obalov a visačiek. Vrátený tovar musí byť čistý, nepraný, kompletný a bez známok používania.
  • Do balíka prosím priložte lístok so svojím menom, e-mailom a číslom objednávky.  
  • V Zásielkovni nahláste kód (ID) spätnej zásielky 92851070 (môžete zadať aj v aplikácii Zásielkovne) a obsluha vytlačí a nalepí prepravný štítok na balík a vydá vám potvrdenie o prevzatí. V Zásielkovni nič neplatíte.
  • Potvrdenie o prevzatí si starostlivo uschovajte! Bez neho nie je možné reklamovať stratený balík.
  • Cez Zásielkovňu nám môžete tovar vrátiť z ČR aj SR.
  • Maximálna hmotnosť balíka do Zásielkovne je 10 kg, maximálna dĺžka jednej strany je 70 cm a max. súčet dĺžok strán balíka je 150 cm.
  • Vrátenie cez Zásielkovňu zvyčajne trvá niekoľko dní, niekedy aj týždeň. Rýchlosť doručenia spätných zásielok nevieme ovplyvniť.

 

VRÁTENIE TOVARU (odstúpenie od kúpnej zmluvy)
Nevyhovuje veľkosť, farba, strih …? Na vrátenie tovaru máte u nás 30 dní*.

▶︎ *Pri vrátení tovaru v zákonnej lehote 14 dní vám vrátime peniaze na účet alebo kartu, pri vrátení po tejto lehote vám poskytneme zľavový kód v hodnote vráteného tovaru, ktorý môžete využiť na ďalší nákup u nás. Platnosť zľavového kódu je obmedzená na 12 mesiacov.

▶︎ Ak pri vrátení časti objednávky klesne cena objednávky pod hranicu dopravy zdarma, odpočítame z vrátenej sumy cenu dopravy.

Postup vrátenia tovaru:

  1. Vyplňte formulár, ktorý nájdete TU, a postupujte podľa jeho pokynov.
  2. Tovar dôkladne zabaľte, vrátane pôvodných obalov a visačiek. Vrátený tovar musí byť čistý, nepraný, kompletný a bez známok používania. V opačnom prípade bude vrátená suma primerane znížená o náklady na uvedenie tovaru do pôvodného stavu a jeho opätovnú predajnosť.
  3. Do balíka prosím priložte lístok so svojím menom, e-mailom a číslom objednávky. Prípadne môžete priložiť aj vyplnený formulár o odstúpení od zmluvy, ale nie je to povinné.
  4. Balík odošlite na adresu: HORSIMO.cz, Jesenická 410, 251 01 Dobřejovice, Tel. pre dopravcu je +420 777 170 333, E-mail: info@HORSIMO.sk, Neposielajte na dobierku!

Tovar je možné zaslať aj cez Zásielkovňu. Pokyny k zaslaniu nájdete vyššie.

▶︎ Cena za dopravu späť cez Zásielkovňu je 79 Kč (3,9 €).

Akonáhle vrátený tovar spracujeme, budeme vás informovať.
*Pri vrátení tovaru v zákonnej lehote 14 dní vám vrátime peniaze na váš účet alebo kartu, pri vrátení po tejto lehote vám poskytneme zľavový kód v hodnote vráteného tovaru, ktorý môžete využiť na ďalší nákup u nás. Platnosť zľavového kódu je 12 mesiacov.

Spracovanie vráteného tovaru nám niekedy zaberie aj niekoľko dní. Zvyčajne nie sme schopní spracovať všetko vrátené tovar v deň, keď nám ho dopravca doručí.

Peniaze vrátime najneskôr do 10 pracovných dní od spracovania vráteného tovaru, väčšinou to stihneme skôr.

REKLAMÁCIA
Vyplňte prosím reklamačný formulár TU. Budeme vás kontaktovať najneskôr nasledujúci pracovný deň. Môžete ho vyplniť a poslať aj v papierovej forme.

Väčšinu reklamácií vyriešime okamžite výmenou za nový tovar.

Adresa pre výmenu, vrátenie a reklamácie:
HORSIMO
Jesenická 410
251 01 DOBŘEJOVICE
Czechia
Tel. pre dopravcu: +420 777 170 333
E-mail pre dopravcu info@HORSIMO.sk

Nič nám prosím neposielajte na adresu sídla firmy, väčšinou tam nie je nikto, kto by zásielku prevzal, a balík sa vám vráti ako neprevzatý.

VÝMENA VIANOČNÝCH DARČEKOV JE VŽDY MOŽNÁ AŽ DO 15. JANUÁRA!
Za tovar zakúpený od októbra do decembra a vrátený po zákonnej 14-dňovej lehote vám pošleme zľavový kód v hodnote vráteného tovaru, ktorý môžete využiť pri ďalšej objednávke. Vrátenie musí prebehnúť najneskôr do 15.1. nasledujúceho roka.

HORSEandME se meni na HORSIMO